Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Oddsen inför Andra Chansen

På lördag är det som bekant dags för Andra Chansen där Melodifestivalens två sista finalister ska koras - och nu idag har spelbolagen satt sina första odds inför turnéns sista stopp före finalen.

De verkar hyggligt överens om utgången - det blir jämt, men platserna går till bidragen som tagit sig till Andra Chansen via deltävlingen i Skellefteå, In and out of love med Martin Rolinski och Hon har inte med Caroline af Ugglas. Tre av fyra spelbolag tror dock att det lika gärna kan bli Robin Stjernberg som tar en av finalplatserna på Carolines bekostnad - medan Segerstedt/Damli, Cookies n Beans och Eric Gadd kommer att få lämna in redan efter den första röstningsomgången.

Själv är jag mest överraskad över att man håller Anton Ewald så långt ner. Han är den av lördagens tävlande som sålt bäst på iTunes (just nu är han tvåa där) och han ligger också tvåa efter Martin Rolinski i omröstningen här på Pierre's Schlager just nu. Du har väl röstat? Omröstningen ligger i högerspalten.


Betsson
Paf
Svenska Spel
Unibet
Martin Rolinski
1,85
1,75
1,75
1,75
Caroline af Ugglas
1,80
2,15
2,15
2,05
Robin Stjernberg
2,30
2,15
2,15
2,05
Behrang Miri
3,40
3,25
3,25
3,10
Anton Ewald
6,50
4,00
4,00
7,40
Erik Segerstedt/Tone Damli
8,50
10,00
10,00
8,90
Cookies n Beans
9,00
10,00
10,00
9,00
Eric Gadd
14,00
15,00
15,00
13,75
Källa: Sport Odds Online.
Oddsen inför Andra Chansen Reviewed by Pierre on 18:32:00 Rating: 5

3 kommentarer:

  1. För mig är det helt solklart vilka som ska till final:

    Caroline af Ugglas
    Martin Rolinski

    Det är ännu mer solklart för mig vilka som absolut INTE bör gå till final. Urusla bidrag:

    Robin Stjernberg
    Behrang Miri
    Anton Ewald

    SvaraRadera
  2. Om jag ska lista de 8 bidragen i "brahetsordning" så blir det så här:

    1. Caroline af Ugglas
    2. Erik Sgerstedt/Tone Damli
    3. Robin Stjernberg
    4. Behrang Miri
    5. Martin Rolinski
    6. Eric Gadd
    7. Anton Ewald
    8. Cookies n Beans

    Måste tillägga att jag tycker att i alla fall de 5 första är väldigt bra. och de tre övriga bara bra. :) Skulle inte ha något emot om det här hade varit Finalen. Bara Yohio och State of Drama som saknas.

    "Du ville va med mig så du sa ja till mig och du va stolt att jag var din" <3

    SvaraRadera
  3. Caroline af Ugglas är för mig den solklara favoriten och hoppas verkligen hon går till final. Sedan vill jag att den andra finalisten blir antingen Martin Rolinski eller Robin Stjernberg. Vem av de spelar dock ingen större roll för båda är bra och oavsett vem av de två som går vidare kommer det kännas bra.
    Eric Gadd är min fyra och Behrang Miri femma. De tre jag inte nämnt är för mig inte värda att nämna.

    SvaraRadera

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.