Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

La voix - texten och vinnarframträdandet

Vi tar det en gång till! Malena Ernmans framförande av La voix som lycklig nybliven vinnare, där hon bland annat sträcker ut mikrofonen mot publiken så de kan sjunga med i refrängen. Publikinsatsen var väl sådär... Dags att börja träna, här är texten i refrängen, även om det verkar snurra runt flera varianter på nätet. Hojta om ni vet mer än jag! Min franska är inte heller vad den borde...

Je t'aime pour toujours,
entends la voix.
Je t'aime nuit et jour,
en naissant toi.
Je vis ma vie pour toi,
c'est le reve pour moi.
Je t'aime pour toujours, entends la voix.

Och på svenska:

Jag älskar dig för alltid, hör rösten.
Jag älskar dig natt och dag, medan jag föder dig.
Jag lever mitt liv för dig, det är drömmen för mig
Jag älskar dig för alltid, hör rösten.

Läs även andra bloggares åsikter om ,
La voix - texten och vinnarframträdandet Reviewed by Pierre on 23:41:00 Rating: 5

1 kommentar:

  1. Åtminstone tre av raderna stämmer inte riktigt, se här: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/schlager/article4641526.ab

    SvaraRadera

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.