Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Webjokern - efter dag ett

Första dygnet av webjokertävlingen är avklarat! Jag var ju både skeptisk och frustrerad igår efter att ha lyssnat på det första knippet låtar, men är lite mer positiv nu. Eftersom jag var tvungen att plugga hann jag med att lyssna igenom hundratalet låtar, och även om det var tätt mellan stolpskotten så fanns det faktiskt en hel del låtar med potential och till och med ett par riktiga guldkorn.

Jag återkommer till dem senare idag, nu tar vi en titt på topp tio som den såg ut klockan 12 idag, exakt 24 timmar efter start:

1. Succubus - Raise your hands
2. Anton & Dejo - I wanna be with you
3. Madeleine Jangklev - Stay with me
4. Matilda Warme - Call the angels
5. Fredrik & Magnus - Get out
6. Clas Olsson - Nya känslor
7. Musicemia - The unchosen
8. Julia Alvgard - Better or worse
9. Jonas Matsson - On my own
10. Sandra Lannér - Tonight

Rock på förstaplatsen alltså, men det har böljat fram och tillbaka en hel del under första dygnet. Hittills tycker jag att röstarna gjort ett gott jobb, för på topp tio finns flera riktigt hyggliga låtar - och inte en enda som jag känner absolut måste plockas bort. Å andra sidan återfinns inte heller mina största favoriter hittills alls på listan... 

Jag återkommer som sagt lite senare med ett knippe låtar jag skulle vilja lyfta fram. Till dess - fortsätt gärna höra av er med låttips och skamlös promotion!
Webjokern - efter dag ett Reviewed by Pierre on 12:26:00 Rating: 5

Inga kommentarer:

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.