Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Jamen, mina drömmar då?

I förrgår presenterade Ungern sitt bidrag med Wolf Kati, men i en förlängd version med text på ungerska. Idag har de släppt den tre minuter korta eurovisionversionen med text på engelska, med undantag för en vers på ungerska.

Jag tror jag är lite schlagerförälskad, för What about my dreams har mycket av det jag saknat i årets startfält. En låt med snygg och omedelbar refräng, som lägger sig vackert tillrätta som en felande länk mellan klassisk eurovisionpop och den samtida listvarianten samtidigt som den funkar lika fint i lurarna som på dansgolvet - dessutom med en sångerska som verkar kunna leverera. Jag hoppas Ungern får rejält tillbaka för det här:
Jamen, mina drömmar då? Reviewed by Pierre on 22:17:00 Rating: 5

Inga kommentarer:

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.