Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Eurovisionversionen av Sloveniens Blue and Red

Såhär på upploppet jobbar i vanlig ordning deltagarländerna intensivt med att putsa sina bidrag till eurovisionform - vilket en del behöver mer än andra!

Jag har till exempel inte svårt att föreställa mig att team Slovenien just nu har en smula panik inför det faktum att deras bidrag Blue and Red med ManuElla ligger stadigt cementerat allra sist bland årets 43 bidrag när spelbolagen rankar deras chanser att vinna!

Nu har man släppt en ny eurovisionversion av sitt bidrag, med ett nytt intro, nya bakgrundskörer och ett lite mer distinkt beat för att om möjligt vända trenden. Själv tycker jag det är bra orättvist att ranka den allra sist. Inte är låten en vinnare, men årets startfält rymmer bra mycket sämre bidrag än det här stycket oförarglig dansbandscountry, här i den nyputsade versionen:

Eurovisionversionen av Sloveniens Blue and Red Reviewed by Pierre on 18:23:00 Rating: 5

2 kommentarer:

  1. Philip Holmgren6 april 2016 kl. 09:39

    Problemet Pierre är att den låt som ofta kommer sist är den som det pratas minst om, och jag kan ärligt säga att jag har knappt lyssnat på denna.

    SvaraRadera
  2. Den här är nog i min topp 10 i år om jag ska vara ärlig:-) Men jag är ju en stor country-älskare (även om detta inte är riktig country iofs)

    SvaraRadera

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.