Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Årets sockerpulla

Den beryktade homolobbyn har sagt sitt och utsett sockerpullan Måns Zelmerlöw till Sveriges sexigaste man 2007. När QX listar återigen listar årets hetaste hamnar nämligen han på plats nummer ett.

Juryns motivering löd:

Från valpigt söt skånepåg i Idol, via stiligt taktfast ung man i Let's dance till läckert sexig stjärna i Melodifestivalen. Måns Zelmerlöw är killen alla bögar i Sverige just nu drömmer om. Tre minuters schlagerexplosion har aldrig fått så många bögar att kasta sig över telefonerna, först för att rösta men sen för att messa polarna om hur het Herr Zelmerlöw är.
För en gångs skulle gör de ett helt klockrent val. Jag köper nämligen motiveringen rakt av. Visst har jag haft ett gott öga till grabbhalvan ända sedan han deltog i Idol, men när han framförde sin Cara Mia i mello häromveckan hände tydligen något. På mindre än tre minuter förvandlades jag från en ansvarstagande och lagom behärskad man i mina bästa år till ful gubbe. Killen är 19 bast och ändå satt jag där satt jag och dreglade och tokröstade, tvärtemot alla intalade principer.

Nåja, så farligt var det väl kanske inte, oavsett hans ålder går det inte att bortse ifrån att han är monumentalt ögongodis, och bli inte förvånade om Sveriges bidrag till Eurovision Song Contest kommer att heta Cara Mia. Uppdaterad klassisk schlager i kombination med sammetsblick och tajt rumpa har förmodligen bredare appeal än vad något av de andra finalbidragens koncept kan konkurrera med.
Årets sockerpulla Reviewed by Fred on 15:29:00 Rating: 5

Inga kommentarer:

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.