Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Arash - inte bara i green room

Förra veckan berättade jag ju att Arash ligger bakom årets bidrag från Azerbajdzjan, Always med AySel. Nu står det klart att han inte kommer att behöva nöja sig med att sitta i green room i egenskap av upphovsman. Istället kommer han att framföra bidraget tillsammans med AySel!

För Sydsvenskan berättar Arash också att AySel har varit hemma hos honom i Malmö för att sjunga låten. Där berättar han också att han är kluven inför att ställa upp i tävlingen för ett annat land än Sverige: Självklart vill jag komma etta och att Sverige ska komma tvåa. Jag vill ju att Sverige ska komma så bra som möjligt. Samtidigt är jag en tävlingsmänniska och jag vill vinna hela grejen!

Arbetet med låten pågår för fullt och vi kan förvänta oss att höra den i slutet av månaden.

Tidigare: Arash tävlar för Azerbajdzjan.
Media: Sydsvenskan.
Andra bloggar om: , , ,
Arash - inte bara i green room Reviewed by Pierre on 12:53:00 Rating: 5

Inga kommentarer:

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.