Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Eric Saades första rep

I eftermiddags gick Eric Saade upp på scenen i Düsseldorf för sina första fyrtio minuter av repetition på plats. Numret är lätt igenkännligt från framträdandet i Melodifestivalen, men två av de tidigare fem dansarna har nu bytts ut mot körsångare som under större delen av låten står bakom vars en glasskärm.

Precis som inför Melodifestivalen höll Eric igen under stora delar av repet, men av det man hör i klippen nedan tror jag att sången kommer att hålla måttet även utan de förinspelade körerna han använde här på hemmaplan. Som helhet är det ett snyggt nummer som jag tror kommer att göra sig fint i rutan, men samtidigt lider det av samma sjuka som nära nog alla våra bidrag på senare år haft - det känns en aning väl utstuderat och kyligt.



Läs även andra bloggares åsikter om ,
Eric Saades första rep Reviewed by Pierre on 18:01:00 Rating: 5

2 kommentarer:

  1. Jag håller med om att det e lite utstuderat och kyligt som det faktiskt rukar vara med våra bidrag från sverige,tyvärr. Jag gillar Popular och hoppas verkligen att de kommer högt,Saade vann många hjärtan när han presenterade rösterna förra året men nu har han en Mr.cool guy image nästan så att han uppfattas som för cool.

    Men jag undrar vad du tycker om hela ryssland-sverige "bråket". När jag kollade på rysslands första repetition så kändes det direkt som Saade show,det kunde lik gärn varit popular som spelades i högtalarna. Sen att Saade oxå har Led lampor i kläderna som även ryssarna hade??? whats up lixom. Saades repetition såg ok ut,tror säkert att d kommervara sjukt snyggt när d väl gäller men jag undrar lite om vad som pågår på skärmen bakom? Ganska fula effekter till vårt bidrag. Gud vad jag hoppas att d går bra för swe i år. Jag gillar flera bidrag i år,inklusive rysslands hehe. Mne jag hopaps mer på swe =)

    SvaraRadera
  2. Är det meningen att glaset inte skulle spricka där? För det ser liksom ut som att han undrar varför det inte funkade :O Han visste typ inte vart han skulle gå ut nånstans, men sen hittade han en liten gång som han smet igenom typ :P

    SvaraRadera

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.