Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Hör Ungerns Kedvesem - på svenska

För att par veckor sedan ryktades det att Ungerns representant ByeAlex skulle sjunga sin Kedvesem (Zoohacker Remix) delvis på svenska i Malmö. Nu står det klart att det inte blir så eftersom den ungersksvenska versionen av låten inte blev klar i tid till deadline för bidragen att presenteras för EBU. Den spelades dock in i alla fall och är nu klar.

Bara den sista refrängen under sista halvminuten sjungs på svenska men även om raderna är få och svenskan är halvtafflig tycker jag det är riktigt sött att höra Min älskade, min älskade, hon såg på mig och förtrollade, och förtrollade. Det spelar ingen roll vart än hon går, vart än hon går. När min sång kommer då kommer hon, ja då kommer hon till mig - i Ungerns låt. Jag hör gärna hela på svenska!

Hör Ungerns Kedvesem - på svenska Reviewed by Pierre on 22:58:00 Rating: 5

1 kommentar:

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.