Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Ny version och video för Spaniens Say Yay med Barei

Det har nu gått en dryg månad sedan Barei tog hem segern i Spaniens uttagning Objetivo Eurovisión med Say Yay - en månad som bland annat ägnats åt att slipa låten till eurovisionform och till att spela in en video!

Videon inleds i ett regntungt Stockholm där Barei bland annat kollar in Globen, för att sedan utmynna i en flashmob filmad med fans i både Stockholm, Madrid, Miami och London - där den röda tråden är de där sköna fotstegen. Ska vi gissa att de får en framträdande roll även i Stockholm i maj?

Allt eftersom konkurrentbidragen nu börjar bli klara tycker jag Say Yay står sig riktigt bra! Den sticker ut som en glad bagatell i ett fält som annars tar sig självt på lite större allvar - jag hoppas det kan betala sig för Spanien, jag gillar det här en hel del! Kan förresten någon komma på något annat eurovisionbidrag där låttitel och artistnamn rimmar?



Ny version och video för Spaniens Say Yay med Barei Reviewed by Pierre on 19:34:00 Rating: 5

1 kommentar:

  1. Årets i mina ögon mest överreklamerade bidrag. Tråkigt är ett snällt ord för att uttrycka det jag känner för Spaniens tråkigaste och småbarnsaktiga bidrag någonsin skulle jag tro

    SvaraRadera

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.