Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Lettlands Heartbeat med Justs i ett gäng remixer

Vi fortsätter på remixpåret! Spänningen inför mina kommande betyg på årets bidrag är kanske en smula sabbad redan - ingen som hänger här lär väl ha missat att Lettlands bidrag Heartbeat med Justs är min stora favorit i år! Jag har väl kanske inte fått fullständigt gehör för mitt personliga favoritskap på den, men låten funkar ändå hyggligt i förhandssnacket inför eurovisiontävlandet, så hoppet lever!

Nu rider Justs vidare på vågen och har idag släppt ett helt knippe remixer av sin låt på t.ex Spotify! Inte för att låten behöver tillföras något alls för att jag ska gå loss till den på dansgolvet - men ett par av dem är ändå riktigt schyssta! Här överst kan du höra ([Ex] da Bass Club Mix) och därunder hittar du alla sju på Spotify!


Lettlands Heartbeat med Justs i ett gäng remixer Reviewed by Pierre on 17:30:00 Rating: 5

Inga kommentarer:

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.