Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Officiell remix av Israels Made of Stars

Jag börjar bli ruskigt sugen på den där eurovisionveckan i Stockholm om en månad - och inte minst att få svänga mina inte särskilt lurviga på dansgolvet på Euroclub tillsammans med tonvis av eurovisionfans från hela Europa! Nu känns det dessutom ännu lite roligare när en av mina stora favoriter i årets tävling fått ett beat och även funkar på dansgolvet!

Det handlar om Israels Made of Stars med Hovi Star, en låt jag från början var rätt skeptisk till men som efterhand vuxit sig till ett av bidragen jag just nu faktiskt placerar på min egen topp tio. Idag presenterades låten i Sagi Kariv Remix på Hovis YouTube-konto - och jag har galet svårt att sitta still:

Officiell remix av Israels Made of Stars Reviewed by Pierre on 17:13:00 Rating: 5

3 kommentarer:

  1. Lääängtar till Euroclub! Kanske man kan få se dig på riktigt också! :D

    SvaraRadera
  2. Att du inte kan sitta still kan bara bero på att du är i stort behov att ett snabbt toabesök. Det är det enda som kan förklara varför du har svårt att sitta still för remixen av Israels bidrag kan i mina ögon knappast vara orsaken för, något bedrövligare har jag sällan hört.

    Lasse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte alls. Det väl snarare så att jag uppskattar modern dansmusik - vilket du tydligen inte gör. ;)

      Radera

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.