Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Ett långt inlägg blev 42 delar

I måndags flaggade jag för att det var dags att skriva ett inlägg med betyg på årets låtar i Eurovision Song Contest. Sagt och gjort - projektet drogs igång. Men när jag ville publicera inlägget satte sig Blogger på tvären. Inte så konstigt kanske, eftersom inlägget var fantastiskt långt. Så, jag delade det i två, ett för låtarna i semin och ett för finalen. Men nae... istället för ett fantastiskt långt inlägg hade jag nu två jävligt långa inlägg, dock inte med fantastisk status.

Bara att tänka om alltså. Så, here's the deal: Med början i dag pytsar jag ut omdömena om ländernas bidrag ett i taget. Kompletta med betyg, omdömen, videos och dessutom knökfulla med nördfakta och statistik.
Detta kommer (förutom att jag kommer att ha häcken full fram till dess för att sedan kräkas på allt vad Eurovision heter runt den trettonde maj) att leda till att ni framåt maj har en ganska oslagbar guide till Eurovision Song Contest. Ni andra schlagerbloggare kan gott se det som en utmaning tycker jag!

Jag kommer att utgå ifrån startordningen i först semin och sedan finalen vilket innebär att Bulgarien är först ut.

Deal?
Ett långt inlägg blev 42 delar Reviewed by Fred on 20:05:00 Rating: 5

Inga kommentarer:

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.