Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Rädda min stolthet!

Det blev en ganska tidig morgon för min del idag. Det händer inte mig särskilt ofta, inte på en lördag, men det förklaras ganska enkelt: Jag somnade i soffan framför tvn redan runt 21. Och där blev jag visst kvar till solen väckte mig runt 7 i morse. Sedan dess har jag hunnit med frukost på balkongen och känner mig ganska laddad för en intensiv blogghelg. Idag är det ju bara en vecka kvar till finalen i Eurovision Song Contest - och jag har 17 bidrag kvar att hinna recensera innan dess.

I går var det premiär för BWO's nya video till kommande singeln Save my pride. Titeln passar fint till vad jag måste göra den kommande veckan; rädda min bloggstolthet och ro eurovisionprojektet i land. Dessutom känns den ganska given som temalåt till årets Stockholm Pride i månadsskiftet juli-augusti. Det kan väl inte arrangörerna missa?

Nåja, vi får se, till dess kan ni ju starta dagen med BWO's video till Save my pride, med ett helt zoo av mänskliga djur i sjukhuspyamas..?
Rädda min stolthet! Reviewed by Fred on 09:19:00 Rating: 5

Inga kommentarer:

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.