Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Videon till Makedoniens bidrag

Idag släpptes den officiella videon till Makedoniens bidrag med Esma & Lozano. Videon i sig är inte särskilt märkvärdig, men det är intressant att låten har den engelska titeln If I Could Change The World och att den framförs på tre språk.

Lozano sjunger på engelska fram till den sista refrängen som framförs på makedonska, medan Esma framför sina delar på romani. Återstår att se om det är den här versionen vi kommer att få höra i Malmö, men för min del tycker jag det här fungerar riktigt bra - låten hör helt klart till dem som vuxit mest för min del den senaste tiden. Här är videon:

Videon till Makedoniens bidrag Reviewed by Pierre on 21:43:00 Rating: 5

2 kommentarer:

  1. Jag har också börjat komma över att de droppade Imperija. Men förlåtit dem har jag inte. Tycker fortfarande att de tar dåligt vara på att de har den bästa sångerska vi hört i ESC på år och dag.

    SvaraRadera
  2. @Inca: Ja jag gillar fortfarande Imperija en bra bit mer, men den här växer sig helt klart på även om Esma borde fått en mer framträdande roll. Jag hoppas verkligen de åtminstone lyfter fram henne på scenen i Malmö!

    SvaraRadera

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.