Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Videon till Magnus Carlssons Möt mig i Gamla Stan

Nä hörrni, jag tror vi behöver en dos redig rejäl schlager här! På lördag går Magnus Carlsson ut som nummer nio i Melodifestivalens final i Friends Arena - och för att få den där sista skjutsen inför tävlandet där så har han nu släppt en video till sin tävlingslåt Möt mig i Gamla Stan!

Jag har väl sagt att jag är sjukt glad att han är med på lördag? Jag hoppas han sätter en trend och att det även fortsatt finns en plats i tävlingen för en uppdaterad version av musiken som en gång fick mig att börja älska den!

I videon möter vi en oförskämt fräsch Magnus någonstans i, hepp, Gamla stan:
Videon till Magnus Carlssons Möt mig i Gamla Stan Reviewed by Pierre on 15:23:00 Rating: 5

1 kommentar:

  1. Jag är också superglad att han är i final. Såg honom live i Malml när han gick vidare och det var underbart! Ser fram emot att höra "Möt mig i Gamla Stan" när den kommer ut på engelska.

    SvaraRadera

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.