Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Videon till Sloveniens Here For You med Maraaya

En av låtarna som vuxit till sig allra mest bland årets bidrag sedan jag hörde den första gången är Sloveniens bidrag Here For You med Maraaya! Jag tyckte den var mer än ok redan när duon vann den nationella finalen, men nu börjar jag hoppas på att man till och med kan klå slovenernas hittills bästa placering när det blir dags att tävla i maj!

Nu har låten dessutom fått en officiell video. De där hörlurarna från den nationella finalen är med även här - och de kommer att finnas med även i Wien. Marjetka Vovk, den kvinnliga halvan av duon, förklarar att hon började använda dem på scenen för att hon vill få samma känsla som när hon gjorde i studion - och att de sedan dess blivit något av ett trademark! Här har du videon:

Du hittar fler officiella videos och samtliga bidrag till Eurovision Song Contest 2015 här!
Videon till Sloveniens Here For You med Maraaya Reviewed by Pierre on 14:48:00 Rating: 5

3 kommentarer:

  1. Denna tsm med Estlands är mina absoluta favoriter i år! Hoppas verkligen på en topplacering för Slovenerna i år :)
    Nån som vet om "luftfiolsspelaren" kommer finnas på scen i Wien? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har hört ryktas att luftfiolen ska med till Wien men är inte hundra. Och jag älskar också denna låten!!

      Radera
    2. Hoppas verkligen det xD

      Radera

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.