Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Petra Mede tar över mellorodret!

Månader av ändlösa spekulationer om vem som ska axla manteln som programledare för melodifestivalen efter Kristian Luuk nådde idag sitt slut då SVT avslöjade att det blir Petra Mede som tar över rodret.

Enligt SVT ville man hitta en programledare som bidrar med humor och glamour och tycker att man funnits just det i Mede. För min del har jag varit tveksam till just humorbiten. Hennes framträdanden i Extra! Extra! och Parlamentet landade inte hos mig. Det var först i SVT1s Morgonsoffan tillsammans med David Batra i höst som jag tyckte att hon har träffade helt rätt. Med den bilden för ögonen tror jag att valet av henne kan visa sig bli en succé.

Media: SVT x2, Aftonbladet, Expressen, SvD. Andra bloggar om: ,
Petra Mede tar över mellorodret! Reviewed by Pierre on 14:58:00 Rating: 5

Inga kommentarer:

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.