Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Remix på Bonnie Tylers Believe in me

Även om jag gillar mycket i årets eurovisionstartfält så är det inte mycket som funkar på dansgolvet - och än så länge har det inte heller dykt upp särskilt många remixer som ger bidragen dansfötter. Nåja, det är några veckor kvar innan Euroclub öppnar nere i Malmö och idag dök det åtminstone upp en remix som lär kunna funka där. Det är det brittiska bidraget Believe in me med Bonnie Tyler som försetts med ett beat med hjälp av Blutonium Boy & Matty Menk - då låter den så här:
Remix på Bonnie Tylers Believe in me Reviewed by Pierre on 14:01:00 Rating: 5

6 kommentarer:

  1. Mordet på Bonnie Tyler. Fy fan vilken dynga den här remixen är. Får mig bara att fråga VARFÖR?

    SvaraRadera
  2. @Anonym: Varförfrågan är nog inte svår att svara på - man vill bredda publiken och nå ut till fler helt enkelt. Jag blir inte förvånad om den snart kommer i en version på spanska och en annan i duett med random stjärna. ;-)

    SvaraRadera
  3. @Niclas: Jag tror jag hörde den redan inför melodifestivalfinalen, men då drunknade den i nyhetsflödet! Tack för tipset, jag har lagt in länken på Eurovision 2013-sidan!

    SvaraRadera
  4. Det här är den hittills bästa remixen av You som jag hört:
    http://www.youtube.com/watch?v=WJ1JayMADPw

    SvaraRadera
  5. Ja när det gäller YOU kan de göra hur många remixar de vill för det kan ju i alla fall inte bli sämre än originalet. Fruktansvärt tråkigt att Sverige ställer upp med en låt i år som det är omöjligt att hålla på. Känns märkligt

    SvaraRadera
  6. Om vi istället snackar covers så tycker jag ni ska lyssna på den här https://www.youtube.com/watch?v=JD33AP-srpk

    Väldigt bra, även om det inte är alls min stil.

    SvaraRadera

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.