Top Ad unit 728 × 90

Senaste nytt

recent
no

Kommentera Pierre's Schlager via Facebook!

Som du kanske har sett har Pierre's Schlager fått en ansiktslyftning i julklapp! Jag hoppas du gillar sajtens nya utseende - själv känner jag mig väldigt redo för en ny säsong!

Jag vill passa på att peka på ett par nya features som känns extra bra - och som man kanske inte ser vid en första anblick: Till att börja med kan du numera kommentera inläggen på två olika sätt. Dels på det gamla invanda sättet via Blogger, men, och det här gillar jag, nu kan du också kommentera via Facebook! Numera ser kommentarsfältet därför ut så här:
Vill du hellre kommentera på det gamla vanliga sättet väljer du Blogger med hjälp av de gröna knapparna längst upp till höger vid kommentarsfältet. Då ser det istället ut så här:


















En annan smart grej är att du numera själv kan välja storlek på texten i inläggen! Längst upp till höger i varje inlägg ser du en symbol med några kugghjul. Klickar du på den så ser du (se bild till höger) dels två knappar som ger dig möjligheten att snabbt skriva ut eller maila inlägget, men också två rutor märkta A+ och A-. Med hjälp av dessa kan du öka eller minska storleken på texten i inlägget! Dessutom ligger ditt val kvar till nästa gång du besöker Pierre's Schlager på samma dator - du behöver alltså bara välja storlek en gång!

Så, testa nu den nya kommentarsfunktionen genom att önska god jul - jag önskar alla mina läsare en riktigt god jul och ett gott nytt år!
Kommentera Pierre's Schlager via Facebook! Reviewed by Pierre on 16:21:00 Rating: 5

Inga kommentarer:

All Rights Reserved by Pierre's Schlager © 2014 - 2015
Powered By Blogger

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Använder Blogger.